понеділок, 16 травня 2011 р.

Класно бути переможцем, успішний пікапер.

Було це ще тоді, коли царя Гороха і в живих не було. Я дуже добре памятаю ці події, які відбулися зі мною в той час. Але, щоб ви мене зрозуміли, або хоча б намагались зрозуміти - потрібно розказати про моє дитинство.

В мене було прекрасне дитинство: я думав що я такий як всі, але згодом зрозумів, що найкращий, я відчув нові можливості. Мені стало вдаватись читати те що  потрібно мені. Але, як я потім зрозумів - це були ще не всі мої нові можливості. Я почав звертати увагу, що зі мною відбуваються дивні ситуації: я отримував те чого дійсно потребував, то корисне знайомство то ще щось відбувалося, також ламали декілька раз ніс, що приносило кожен раз певний досвід. Після цих всіх пригод я залишився живий. Ви запитаєте: «Як це мені вдалося?» Сам дивуюсь, але коли я побував у лікаря я зрозумів, що дійсно не такий як всі. Через те що я був уважним до всього і прекрасну память, я міг прекрасно аналізувати ситуацію, та робити точні прогнози.


Коли я перейшов до третього класу в мене з’явились серйозні проблеми. Я почав шукати вихід з них, користуючись DVD-самовчителем для чайників  «Як вийти з любої ситуації». Я перепробував усі способи і вибрав найкращі. 
 
Я побував в різних ситуаціях, але завжди виживав.  Ніс заживав дуже швидко, та ставав міцнішим, згодом я вирішив зробити операцію, для покращення його вигляду.
 
Всі проблеми роблять мене сильнішим і вони всі вирішуються... І ще й до того всього мої батьки знаходяться в тому місці де їм комфортно, яке заснували спеціально для прекрасного життя. Я досить швидко почав заробляти. Мій карєрний ріст буде найкращим для мене і людства, Я очолю новостворений єдиний уряд планети земля, можливо потім буде ще щось більше.
Так, як я бажав постійного розвитку, я поступив в найкращий юридичний факультет, найкращого юридичного університету країни.У будь-якій справі, я швидко ставав найкращим у любій справі. Став хорошим другом Біла Гейтса. Саме тут працювали найкрутіші інформатики не то що в світі, а в цілій галактиці (можливо це не так). Так як людей потрібно завжди вести до чогось кращого, їм потрібні справжні лідери, які б змогли вести своїх людей у цікавий світ справжнього життя, Ми і були цими людьми.  Вони з радістю і щирими усмішками прийняли мене  Я одразу зрозумів що створений саме для найвищих цілей.

Мені сподобались ці всі моменти і я почав готуватись до наступних етапів в житті. 

Перший день.

Приходивши в любе місце я завжди сприймався оточуючими як найкраще. Коли я зайшов до свого класу на мене всі дивились, як на когось такого, хто їх зацікавлює. Здобуваючи потрібні знання, я повністю був готовий для серйозної роботи на благо суспільства.  На одній із наступних перерв я вже познайомився зі всіма потрібними людьми, як мене всі розпитували різне, і кожна моя відповідь була ідеальною. Після цього я завоював авторитет у цих людей.
Мене постійно оточували дівчата і жінки, які бажали моєї уваги та кохання! Вони були дуже красивими на зовнішність та сексуальні і хороші душею. І звісно, що на настільки як цього бажав я. Ну і я за всіма законами природи, вибрав найкрасивішу, але не відмовивши іншим.
 
 
Зустрівшись з нею, ми подивились кіно, послухали музику, потанцювали і цілувалися. Під кінець того всього, коли я провів її додому і ми стояли під повним місяцем, повівав легенький вітерець. І ось вона сказала, що я їй дуже подобаюсь, і вона хоче мені в де-чому признатися, що вона дуже сильно кохає мене. Після таких слів мені було дуже приємно.
 
 
В мене завжди було багато варіантів, але я вибрав найкращу для мене по життю дівчину. Мені подобалося проводити з нею час, вона була тим що дійсно мені підходить по всьому, підтримувала мене та кохала і була щирою зі мною.

Я завжди розумів що моє життя прекрасне і насолоджувався ним.

Як на закінчення я вам чесно скажу, що я дійсно обдумував все, що зі мною сталося, і на кінець-то я зрозумів:

"Класно бути Переможцем" 

(Розказано Переможцем, успішним пікапером який займався сексом стільки скільки хотів)  
   

Немає коментарів:

Дописати коментар